FAQ

  1. Dlaczego mam wybrać sklep Egusto?

    Nasz internetowy sklep z zegarkami Lorus, Cluse, Gino Rossi, Michael Kors, Orient, Emporio Armani, Diesel i innymi intensywnie się rozwija i nieustannie poszerza swoją ofertę, aby każdy klient mógł znaleźć coś dla siebie. W przypadku zamówień przekraczających wartość 150 zł, nie naliczamy opłat za przesyłkę kurierską.

  2. Czy zegarki w sklepie Egusto są oryginalne i nowe?

    Każdy zegarek z naszego sklepu to produkt w 100% oryginalny i fabrycznie nowy. Z tego względu, nie mamy problemu z wystawieniem faktury VAT. Nasze zegarki pochodzą zarówno od autoryzowanych dystrybutorów w Polsce jak i od sprawdzonych dostawców zza granicy.Wszystkie zegarki, które importujemy muszą najpierw zostać skontrolowane przez służbę celną, gdzie to weryfikowana jest między innymi właśnie autentyczność produktu.

  3. Dlaczego ceny produktów w sklepie Egusto są niższe niż w galeriach lub konkurencyjnych sklepach online?

    Wiele zegarków oferowanych w naszym sklepie importujemy z zagranicy, dzięki czemu uzyskujemy dużo większy rabat, a także możemy sami ustalać ceny po jakich chcemy sprzedawać, nie obowiązują nas ceny narzucone przez innych dystrybutorów w Polsce.

  4. Jak wybierać zegarki Gino Rossi, Lorus czy też Cluse?

    Przy wyborze odpowiedniego dla siebie czasomierza, trzeba się zastanowić na przykład nad tym, czy ma on spełniać przede wszystkim funkcję ozdobną czy też praktyczną. Ponadto, ważna jest również to, jakiego rodzaju stylizacje ma uzupełniać - eleganckie czy też codzienne. Paniom, które cenią sobie subtelny design, mogą się spodobać np. zegarki damskie Cluse. Natomiast osoby preferujące bardziej wyraziste wzornictwo, zdecydują się z dużym prawdopodobieństwem na zegarki Lorus lub Michael Kors. Więcej informacji na ten temat można znaleźć we wpisie na naszym blogu.

  5. Jakie sposoby płatności oferuje wasza firma?

    Dajemy Państwu trzy możliwości uiszczenia należności za złożone zamówienie. Po pierwsze, można dokonać przelewu na konto bankowe o numerze 80 1050 1908 1000 0092 5503 2451. Poza tym, mogą się Państwo również wygodnie rozliczyć z nami w systemie bankowości elektronicznej. Dajemy też możliwość płatności dopiero przy odbiorze przesyłki.

  6. Czy produkty sprzedawane w waszym sklepie objęte są gwarancją?

    Tak, produkty dostępne w naszym sklepie posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji mogą Państwo znaleźć w opisie produktu.

  7. Czego nie obejmuje gwarancja na wasze produkty?

    Gwarancja nie obejmuje baterii, a także uszkodzeń mechanicznych takich elementów, jak szkiełko, bransoleta, koperta czy pasek. Ponadto, nie są brane pod uwagę także efekty normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia się, takie jak wytarcia, zarysowania przebarwienia, pęknięcia czy urwania. Pod gwarancję nie można też podpiąć uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego korzystania z zegarka.

  8. Jak długo czeka się na przesyłkę?

    Zależnie od sposobu dostawy, jaki Państwo wybiorą, termin realizacji w Polsce może wynieść od 1 do 2 dni roboczych. Czas ten liczy się od dnia złożenia i opłacenia zamówienia przez klienta. W przypadku wysyłki zagranicznej, będzie to natomiast 3-10 dni roboczych.

  9. Jakie oferujecie sposoby dostawy zegarków?

    Dostawa zamówienia odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz wybranych krajów europejskich. W naszym kraju realizowana jest przesyłka z pomocą Paczkomatów, Kuriera InPost lub DPD. Zagranicę zamówienie wysyłamy listem poleconym priorytetowym. Przy wyborze listu poleconego zagranicę towar wysyłamy bez oryginalnego pudełka, ponieważ nie mieści się ono do koperty listowej. Listę wybranych państw można znaleźć na specjalnej podstronie.

  10. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

    Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni bez podania jakiegokolwiek uzasadnienia. W przypadku takiej decyzji, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie drogą pocztową lub mailową. W związku z odstąpieniem od umowy, otrzymają Państwo zwrot wszystkich płatności, jakie do nas trafiły, co obejmuje również koszt dostawy zamówienia.

  11. Czy możliwe jest wykonanie graweru na zegarkach?

    Tak, wykonujemy również grawerowanie zegarków. Jest to niezwykle ciekawy sposób na to, aby wyrazić swoje myśli i uczucia oraz uczynić prezent bardziej spersonalizowanym. Wygrawerowany zegarek można zamówić tylko w przypadku wybrania opcji przedpłaty i nie podlega on zwrotowi ani zamianie, ale nie traci gwarancji. Na dekielek można nanieść na przykład imię, ważną datę, nazwę okoliczności lub obiekt graficzny, taki jak logo, znak lub serce.

  12. Jakie produkty można znaleźć w waszej ofercie?

    Nasza oferta jest bardzo bogata, co odzwierciedla różnorodne gusta klientów. Można u nas znaleźć między innymi zegarki damskie Lorus, a także ich męskie odpowiedniki, charakteryzujące się mocnym, wyrazistym designem oraz dodatkowymi ulepszeniami, takimi jak na przykład datownik. Nie brakuje w naszej ofercie również czasomierzy przeznaczonych dla najmłodszych użytkowników - może to być dla nich wspaniały prezent na Komunię lub inną specjalną okazję. Ponadto, dużą popularnością cieszą się zegarki Gino Rossi, Cluse, Orient i nie tylko. Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą!

  13. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Na podany adres email wysyłamy potwierdzenie wpłynięcia zamówienia, a następnie powiadomienia o realizowaniu dalszych etapów zamówienia. Po zalogowaniu się do swojego konta, również mają Państwo dostęp do wszelkich informacji o bieżących i zrealizowanych zamówieniach.

  14. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

    98% naszych przesyłek dociera do Klienta w ciągu 24h. Czasami ten czas wydłuża się do 48h (nie licząc dni wolnych od pracy, tj. weekendów i świąt). Wyjątkiem jest towar, którego nie posiadamy na stanie, ale jest dostępny u naszych dostawców. Czas realizacji takiego zamówienia trwa od 48h do 14dni.

  15. Jak zmienić moje zamówienie?

    Mogą Państwo modyfikować swoje zamówienie do momentu spakowania przez nas paczki. Możemy też my zmodyfikować zamówienie np. zmienić adres lub formę dostawy albo zmienić ilość, rodzaj towaru. Prosimy o kontakt w tej sprawie jak najszybciej.

  16. Gdzie jest moja przesyłka?

    Przesłana przez nas wiadomość e-mail zawiera numer listu przewozowego, a także odnośnik do strony, gdzie można na bieżąco podążać za aktualnym położeniem swojej przesyłki. Poza tym, po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie, również mogą Państwo znaleźć link do śledzenia i numer paczki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel